.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک در جاده‌های کشور روان است
براساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ترافیک در اکثر جاده‌های کشور به صورت عادی و روان است. در اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمده است با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارتی مرکز و براساس آخرین گزارشات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شماری بر خط، در حال حاضر به دلیل ادامه سفرهای نوروزی، ترافیک در اکثر محورهای ارتباطی به صورت عادی و روان است.

همچنین ترافیک محور کرج به سمت چالوس و مسیر برگشت از چالوس تا محدوده مرزن آباد (سنگین) و در محورهای هراز،‌ فیروزکوه، آزادراه تهران ـ قم و آزادراه رشت ـ قزوین نیمه‌سنگین است.

ضمناً به غیر از محور فرعی شمشک به دیزین واقع در استان‌های تهران و البرز که به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است، تمامی راه‌های اصلی کشور باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار در محور مواصلاتی کشور، مجموع کل تردد ثبت شده ۹ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۲۲۲ وسیله بوده است که نسبت به مشابه روز گذشته تغییر قابل ملاحظه‌ای را نشان نمی‌دهد که از این تعداد سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰ درصد است.

در این میان آزادراه کرج ـ تهران و بالعکس، آزادراه کرج ـ قزوین و بالعکس،‌ آزادراه تهران ـ قم و بالعکس، بزرگراه مرودشت ـ شیراز و بالعکس و بزرگراه قائمشهر ـ ساری و بالعکس به ترتیب بیشترین تردد را داشته‌اند.

همچنین استان‌های مازندران با یک میلیون ۲۴۴ هزار و ۹۸۲ تردد، تهران با یک میلیون و ۸۱ هزار و ۵۲۰ تردد، استان گیلان با ۷۹۹ هزار و ۶۱ تردد، استان خوزستان با ۴۶۱ هزار و ۶۵۴ تردد و در نهایت خراسان رضوی با ۴۱۸ هزار و ۴۳۵ تردد به ترتیب بیشترین تردد را در میان استان‌ها شاهد بوده‌اند.

هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به وب‌سایت این مرکز به آدرس: www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند. ضمناً شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدأ و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدأ فاصله و کد تلفن مقصد) آماده پاسخگویی است.

علاوه بر این هموطنان می‌توانند ضمن مراجعه به وب‌سایت بالا نرم‌افزار اطلاعات ترافیک راه‌های کشور (اترک) را به صورت رایگان بر روی تلفن همراه خود نصب نموده و در هر لحظه شبانه‌روز در هر نقطه ایران با استفاده از برنامه مذکور از طریق ارسال پیامک، اطلاعات لحظه‌ای مربوط به ترافیک محور موردنظر خود را اخذ کنند.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.